Påsk

Tomt och tråkigt utan Johanna... pleh. what to do. hoppas vi ses snart igen

Jag hade tänk mig att faktiskt bita ihop och cykla i påsk... men ICKE! bromsarna kom inte i tid och drivlinan på räsern krånglar och hackar. vad glad man blir, sen kunde inte Abbe på jobbet se skillnad på ett grått och ett svart däck så nu har min räser inget framdäck. suck.

MTB vs. Räser

Eftersom jag inte cyklade fick jag ställa upp som funktionär på ÅstorpCKs lilla "kickoff" dvs, handla, bygga bord, grilla burgare, fota servera osv. helt ok. det var ändå inget roligt väder att cykla i.

Epic bild. kolla minspelen.

i morgon ska jag bygga lite på min Mountainbike, har inga förhoppningar att få den klar, hoppas jag hinner tills på fredag. vill ju cykla lite nästa helg om jag kan. hoppas den reparerade gaffeln håller och att de nya bromsarn är hela.

ja ja, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0