Cykelvasan, lite detaljer!

Ganska stel i benen idag faktiskt, längesen jag fick träningsvärk av cyklarna. känns kanon. Jobbet gick bra idag, vi var inte så många på plats så jag fick springa ganska mycket hela dagen, men timmarna gick fort och jag fick åka hem, snackade med Koppi Charles på vägen hem och han undrade om jag inte skulle köra GrandFondot i kungsbacka och det har jag ju varit lite sugen på men inte orkar planera, så Charles erbjöd mig en helhetslösning med stuga, mat och transport, jag blev mållös och tackade ja! så efter jobbet på Lördag drar vi rakt upp oh cyklar ännumer, får bli ett raskit intervallpass i veckan för att skaka om lite. kul kul kul!!!

Lite Vasaloppsfakta tänkte jag dela med mig av

kartan talar ju lite för sig själv, ödemark och skog. fräkt!

höjdkurvan var lite av en besvikelse, ska man kalla sig Downhillcyklist nu eller? bättre med finnmarksturen näst-nästa helg, den ser likadan ut fast tvärtom. najs!

Sen kan man se att det inte är något fel på hjärtat heller, snittpuls på 174 och jag spenderade 2h20min i zon4 och 47min i zon 5. inte undra på att man var lite trött när man kom i mål. 

man kan hitta mycket kul på det däringa Internettet. Mannen heter Alfons och bor någonstanns i Afrika, hur han har fått tag på en av Åstorps CKs klubbtröjor är okänns men vi borde skicka alla våra gammla tröjor ner dit. snyggt jobbat Afrika! score!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fränt! Och visst är det härligt med ödemark och skog!



(Haha, jag postade mitt senaste blogginlägg 28 sekunder efter dig såg jag nu :) )

2010-08-16 @ 22:24:44
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0