Matförgiftning

Rötmånad var det någon som sa?

jag har alltid skrattat på bästföredatumen på div. matvaruförpackningar, men i natt vaknade jag halv 2 av att något var jättefel, genomsvettig och en jätteklump i halsen. sen va klumpen i munnen och sen var det kört. Det sprutade ur alla ändar och efter 4 tim och många vändor i badrummet var det borta, matt, svettig och trött fick jag sova runt 5.

i mitt fall var det ett paket skinka som kanske inte förvarats så jätte lufttätt eller en matlåda från förra onsdagen. i duno? allt är i soptunnan nu iaf. blev en rätt lam dag på jobbet också. satte i mig säkert 3 liter vatten. pleh.

joooo just det, som om inte magen var nog, en elledning hade gått av för tåget någonstanns efter ramlösa så INGA tåg kunde gå söderut på hela förmiddagen vilket resulterade i att skånetragiken fick beställa in 10 backup bussar som aldrig kom. Tur för mig att jag träffade min gammla kompis Maja som ringde sin pappa som körde oss till landskrona där tågen gick. 20 över 11 var jag på jobbet med vulkan-huvudvärk. usch och fy.
HD.SE


sen van jag min första 1v1 match i starcraft2 idag. det tar sig, protos is the shit kan man säga!
godnatt

sen lyssnar du HÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har lyssnat nu. I liked.

2010-08-20 @ 21:07:36
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0