RENGÖRING!

Igår måndag reste jag mig ur sängen som den zombien jag var och gick till jobbet. kanske inte smartaste valet men palla ligga hemma, sista 2 timmarna hade jag mördande huvudvärk och en oändlig kö med folk vid kassan, halv 7 var dörren låst och alla människor betjänade och borta, då ville jag borra ur huvudet för det gjorde så ont. Satte mig på tåget och somnade samma sekund. Cyklade direkt hem till Lou som jag hade bokat massagetid hos, hon köttade mina stackars vanvårdade stela fiskpinneben i 80min som kändes som 20 min, helt fantasktiskt skönt. tack som fan!

somnade mer elelr mindre dirket när jag kom hem. helt slut.

Vaknade i morse förvånansvärt pigg, undrar hur det kom sig? Jobbet gick som en dans och jag sålde 4st Cervelo P3or m Ultegra utrustning til lett grabbgäng som tyckte det verkade ballt med triathlon... dom ska säkert vaska dem! Sen skyndade jag mig hem, plockade fram hojen (MTBn) och rullade ut i skogen. hoppade och skuttade och lekte och höll pulsen under 150bpm hela rundan, dock blev det bara 45min men det kändes bra ändå. Dock var hojen fortfarande skitig sen Cykelvasan så jag rullade in den i duschen direkt för att först knapra i mig några små mackor innan saneringen började.

(det märkt att jag bor själv va?)

Längs diagonalröret ner mot vevpartiet satt det ett lager på säkert 1cm med torkad lera och resten av cykeln såg inte mycket bättre ut. men efter 45 min av den skinande ren igen och kedjan alldeles silverblank, lycka är en ren cykel helt enkelt! Hjulen och kassetten sparade jag tills imorgon då jag råkat slänga min kassettborste, får shoppa en ny i morgon. När jag hängde ut Mountainbiken i sitt ställ såg jag räsern hänga ovanför fortfarande GranFondo skitig så i stridens hetta åkte den också in i duschen och blev rejält skrubbad och avtorkad, men hjulen plockades av för att fixas i morgon kväll.

Mitt badrum har aldrig varit renare! wow!

MTBn ska få nya fina däck inför lördagens Bockstenstur, även justera lite annat smått och gott, det serut som att det kan bli en torr bockstenstur för en gångs skull, det vore ju härligt! Sen har jag bara en MTB tävling kvar och det är snapphaneturen 2 veckor senare. sen ska det bli skönt med lite lugn och ro. inte för att det här varit någon ens måttling anstärngande säsong men skönt ändå. köpa gymkort osv. kanske gå lite på koncert och dricka en öl för mycket, det är jag värd.

(TBB&DC77, hade jag inte bangat att röja till i höst, kan dom inte komma hit, plz)

nu ska jag sova som en stock, bara onsdag i morgon, carboloading dag 1.

hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Robban

"dom ska säkert vaska dem!" Hahahaha :)

2010-09-02 @ 11:47:25
URL: http://www.polisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0