Äntligen

Nu börjar det hända grejer. Det blir en ny drivlina på räsern, en som funkar. ska bli gött. Sen ringde min favorit peruk, Martin från göteborg och sa de magiska orden "den är klar nu" min gaffel är äntligen i ett stycke, hurra! så nästa vecka kan jag kanske börja bygga lite cykel. håller tummarna för att den är hel, men han har ju rykte om sig att veta vad han pysslar med den där Martin.

sen fick alla på jobbet varsin sånhär snygg av Håkan, jag tackar och bockar.

jag hade ett kort men givande snack med Fredrik Modin på Specialized idag, det lutar åt att jag kör tranz-alp nästa sommar och då visade han mig något fränt inför 2011 som jag defenitivt skulle kunna tänka mig att åka på. wow!

nu ska jag försöka sova. gick sådär med det i går. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Björn

Najs att det äntligen börjar arta sig med prylarna! Tranz-alp? Är inte det helt galet att köra? Du är inte klok! ;)

2010-03-24 @ 23:32:52
Postat av: jonas l

Kul dag, Tranz-Alp låter grymt kul. :)

2010-03-25 @ 05:00:21
URL: http://cerrol.wordpress.com
Postat av: bernt

fan tralz-alp?? säg till när du ska köra yak-attack

http://foreverest.swedenmountainbike.se/ då blir jag impad annars...näe

2010-03-26 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0