En rätt bra dag

Idag tog jag mig upp i tid, jag åt frukost i lugn och ro och gjorde morgonens bestyr i rätt ordning utan att stressa. sjukt skönt. Sen en rätt bra dag på jobbet, fast lustigt med kunder som ska göra något så roligt som att köpa en ny cykel och inte ens kan dra på smilbanden en ända gång och saäger inte en mening utan att påpeka priset och att han vill ha den billigare, orka! åk till sportex för fan.

när jag kom hem kände jag inte för att träna, och jag kan inte träna heller för Mountainbiken är i småbitar fortfarande och räsern är på jobbet och väntar din dom/diagnos. så jag gjorde massa matlådor och bakade muffins, inte dumt alls faktiskt. Apelsin, farin och mörk choklad, hell yes, ett stort glas åsens mjölk och en ljummen muffins kan få vem soms själ att må bra igen. matlådorna var inte så häftiga, pasta m köttfärssås och rostade morötter. billigt och gott.

fast det roligaste av allt var att mina malojakläder kom idag, helt vitt ställ. och ett fritidsställ i blått. kanske inte ska kombineras i hop så mycket, de blåa då, rätt mycket blått. fast det vita. oj oj, har vida skoöverdrag, vita handskar, vit hjälv och ett par vita Oakley brillor på gång. smutt som fan.

(jag vet att man ser randen, men tröjan var så jävla blå så kameran flippade ur)

men jävlar vilken passform, allt är i medium vilket känns bra. måste gillas!

nu ska det sovas. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymma kläder!

Men kunderna - man slutar aldrig förvånas. Man kan inte annat än skratta åt det, fast kanske inte just i stunden då man står med dom. Föresten, jag provade racern några få meter idag bara (bokstavligt), men fan, den var ju urskönt! :D Hade glömt vilken känsla racer-cykel ger! Jag vill pendla till jobbet NU! :D

2010-03-23 @ 00:19:26
Postat av: Björn

Förra inlägget var mitt... namnet försvann.

2010-03-23 @ 00:19:51
Postat av: Magnevik

Ser ju trevligt ut. men är det vist att ha vitt? jag menar hur mycket skit drar man inte upp från vägen? men visst, det ser ju snyggt ut direkt efter tvätt =)

2010-03-23 @ 01:16:13
Postat av: jonas l

De vita cykelkläderna var riktigt fint, Malojas benvärmare är helt underbara med, de med nyrakade ben :D

2010-03-23 @ 05:19:17
URL: http://cerrol.wordpress.com
Postat av: Segerfalk

Repetera efter mig - Manuell exponering, eller varför inte exponeringslåsa? :D



Vitt är fint!

2010-03-23 @ 08:20:12
URL: http://www.segerfalk.com
Postat av: Micke

det är ju samma exponering, orkade inte jazza med färgbalansen bara

2010-03-23 @ 08:32:04
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: mimmi

Meen va fan du får ju bjuda. Här satt jag i min ensamhet och suktade efter muffins igår....

2010-03-23 @ 08:35:03
URL: http://www.mimmi-hair.se
Postat av: Sätofta Lasse

Kommer in med lite chockladbullar i veckan så kan vi kanske byta mot några muffins!

2010-03-24 @ 13:48:04
Postat av: merrick

I CAN SEE UR WILKINS!

2010-04-10 @ 02:23:32
URL: http://www.sayhello.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0