Sköna Söndag

Fan vilken bra dag.
vaknade kl 9, fick upp kl10. långsam frukost sen påklädning och cykling, till kullens fyr och tillbaka. Det blev dryga 7 mil upp till kullens fyr och tillbaka, jag har inte varit där uppe på många månader, vägarna vara sjukt isiga på sina ställen upp till josefinelust jag kunde känna hur det släppte under däcken, otäckt. Det var sjukt skönt att få komma ut iaf, började med en timme uppvärming sen 1½ timme 8minutare med 2min vila. sen rulla ner i 30 min. riktigt snajdigt, hoppas det blir fint väder nästa helg också för benen levererade de-luxe. kanske inte varit så fattig vinterträning trots bara gym och lite trainer. vi får la se.

sen mera matlagning, jag lever på existennsminimum ett tag framöver nu då jag ska köpa något helt sjukt dyrt snart. så nu har jag typ 10 matlådor i kylen. Kyckling, ugnsrostade morötter och linser eller baconinlindade färsbiffar med pasta och morot/bönröra. vaocadosalsa och fetaost créme vid sidan. det kan vara gott att vara fattig också.

allt är diskat, allt är inplockat, tvätten är vikt och inlaggd... skönt det ska bli att sova sen.

bai

Kommentarer
Postat av: Björn

Fattig för stunden, men kanske rik på sikt? :p Jag har nog en ganska kvalificerad gissning på vart pengarna skall ta vägen.

2010-03-08 @ 23:20:37
Postat av: Rannva

Så länge man planerar och gör matlådor kan billig mat vara spännande ^^ Jag längtar till att jag får göra mat själv igen XD

2010-03-13 @ 07:53:23
URL: http://crazytiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0