Var är motivationen?

jag har fan gjort allt för att peppa mig själv, men det finns ingen ork eller lust till att träna. kollar på bilder och filmer för att hitta gnistan men det känns bara som ett par kallingar man skulle låtit hänga på torkstället någon timme till innan man drog på dem. obekvämt med andra ord. får se hur det här går.

här är en trevlig film från VM förra året. kolla så ägd Absalon blir på slutet.

innan tyckte jag min scale hade snyggaste lacken, sen såg jag Nino Shurters Scale i Olssons blogg... nu är den ful.

pleh.

öppet helg i helgen, långa dagar, mycket folk och snåla människor. dock ska pappa vara med och jobba, kan bli kul. sen blir det öl på eftermiddagen, något att se fram emot, håkan vet hur man motiverar sina anställda.  ha ha!


(såhär blir dom nya hjälmskyltarna, sväng förbi butiken och titta vetja)

sov dags. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sätofta Lasse

Micke,



Här kommer ett recept på att få upp motivationen!



Boka in en lördag med mig så kan vi köra en runda där du skall se att du bara har vilat dig i form och att luften i skogarna kring Sätofta lyfter din motivation till det maximala:-))



Taken?

2010-03-27 @ 08:54:24
Postat av: Swibbe

Inget gör en så motiverad som att cykla uppför Koppenberg och inse att man knappt fick ta i. Det gjorde jag idag...

2010-03-31 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0