Träning

idag var det typ söndag, konstigt, klockan ringde halv 8 men den slutade ringa ganska fort. Kröp ur sängen kl 10 och käkade lite frukost. mulet och kallt ute. suck.

Jag började klä på mig. Smartwool strumpor (model tjocka) benvärmare, cykelbyxor, pro-zero underställ, assosjackan och insulatorvantar. helt jävla vinterklädd med andra ord.

Mötte Charles vid olympiaskolan halv 1 sen bar det iväg. Siktade på Mörarp sen Billesholm och sen Åvarp. Åvarpsbacken är den värsta som finns, efter Truedsfällan då och idag var inget undantag. Charles som är några kilo lättare än mig susade iväg och jag hittade mitt tempo och försökte febrilt hammra ikapp. gick inte helt men jag var inte långt efter. Ska bli kul att återse den backen på grand Fondor om ca en vecka. Sen ner på andra sidan åsen och ut till kvidinge och sen Åstorp där vi mötte ett par so var ute med sina 2 hundar... eller nä vänta, en GRIS! och en hund. kunde inte hålla mig från skratt.

Sen bet motvinden i, ut till strövelstorp och sen hemmåt, grymt skön runda och sjukt sladdriga ben blev det. Hopp in i duchen och sen hopp på en buss hem till Föräldrarna för att hjälpa dem  flytta ut alla stora tunga växer ur uterummet, det tyckte ryggen var gött, not! men god lax fick jag sen iaf. och en ny matta till vardagsrummet. sweet.

ikväl blev det Iron Man i 1080p. perfekt söndagsfilm, lutar åt  Alien filmerna i helgen. epic!

VÄRLDENS BÄSTA LÅT!!!!
Dancing On My Own (Rex The Dog Remix) by robyn

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sätofta Lasse

Jag skall ta rygg på dig den 22 maj speciellt upp för Lotta på åsen, ses vid start.

2010-05-14 @ 07:59:00
Postat av: magnevik

vad e truedsfällan för kul grej?

2010-05-17 @ 20:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0