Vilken Söndag...

uppstigning kvart i 7, hurra! Gröt, påklädning och sen iväg. Det blåste som fan och var 8 grader varmt så lusten att cykla dom 8 milen var rätt liten, en jag snmälde mig, fick munner lapp och det bar iväg. Jag släpade på Pappa i motvinden i 3 mil tills han hittat någon annan som höll samma takt som honom sen fick jag köra själv och så fort jag ville, tack! när jag lämnade Pappa hade jag ett snitt på 21.9. ouch! på dom reserande 4 milen drog jag upp snittet till 28 och var i mål på 2.48. Stora kakan rakt över söderåsen och sen ner igen, känndes bra att benen levererade lite tryck. blev en skön runda ändå. (tack cykeln öfr att du funkade så bra, trotts gnissel och knak i vevpartiet)

känndes skummt att inte köra Långa Billingeracet idag, det var typ ingen annan som gjorde det heller så...

Efter duschen åkte alla kläderna in i tvättmaskinen och mat fixades. kycklinggryta m grönsaker och spagetti, blev rejält över till matlåda i morgon. wohej

sen planerades det om växter och fotades grejer till mammas hemsida hela eftermiddagen så det var skönt att få komma hem till sig själv och ställa ordning växter och hänga blöta cykelkläder för att sen bara sjunka ner i soffan med en film. Alice in Wonderland blev det, rätt bra och kul!

(3 clementingroddar som fått lite mer plats)

sovdags. godnatt

Kommentarer
Postat av: Martin A

Långa Billingerracet bestod i år av halarötter och avgrundsdjupa lerhål. Kapade trots detta min tid från förra året med en kvart, vilket säger mer om förra årets tid än årets. Kändes ensamt att köra med bara sex Åstorpströjor på startlinjen och en CKX. Ska du köra några långlopp i år?

2010-05-17 @ 07:32:57
Postat av: Micke

Martin: ja jag tänkte köre finnmarken och bocksten, även cykelvasan. ska du med på dem?

2010-05-17 @ 08:24:46
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Martin A

Bocksten ska köras även ränneslätt. Dalarna tävlingarna hoppar jag över, tycker det är för långt att köra. Sen får man inte glömma Snapphaneturen och eventuellt MTB maraton i Hilleröd.

2010-05-17 @ 09:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0