Mud-Cup

Helgen har spenderats å skogen, både lördagen och söndagen.

Lördag förmiddag gick åt att märka ut banan så att alla skulle hitta rätt samt att kratta bort löv på de besvärligaste ställena så ingen skulle köra på en blöt rot och dö.

Söndagen var raceday, jag och Martin hade hand om parkeringen ett tag sen tog jag kamera och stativ och gick ut i skogen och sällde mig i ösregnet och knäppte bilder. sällan varit så blöt, trött och smutisig. somnade på ½ sekund.

nu ska jag sova. Kattis från Polar kommer kl 9 i morgon och visar fräna polar grejer.

natti natt

Kommentarer
Postat av: Robert

Hej! Du lyckades nog fånga min fina vurpa på bild nedanför den leriga nerfarten. Du får gärna mejla över de bilder som du lyckades fånga mig på!!



Tack!



Mvh Robert

2010-10-26 @ 09:53:51
Postat av: Henrik

Har du fler bilder publicerade på någon annan sajt?



/Henrik

2010-10-26 @ 13:01:56
Postat av: Micke

kommer komma upp bilder under veckan, ont om tid att lägga framför dumburken. håll utkik här på bloggen.



/Micke

2010-10-26 @ 13:49:37
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej vad gör du idag?:)

2010-10-26 @ 13:59:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0