Klubbmöte

Idag på jobbet gick jag stenhårt in på kaffet, 4 koppar tror jag att jag fick i mig. Anders fyllde 40 i går så det var fikabröd de-luxe hela dagen. Vi (Anders trogna kollegor) skrammlade ihop till en flaska najs whiskey till honom. enjoy responsibly dude!

Sen skyndade jag mig hem, skulle vara på klubbmöte halv 7. ställde mig utanför strax efter 6 för att vänta på Mats, men ingen Mats. Ringde för att kolla så han inte glömt mig... det hade han, mats var sjuk och skulle inte på mötet. no!!! Efter att ha ringt till typ... ALLA! fick jag fatt på Jansson och fick åka med honom, Hans och Petter.

helt otippat fick vi punka... ett metallspett som var typ 20cm långt satt rakt in i däcket. så det var bara till att byta hjul, tur att cykliste rär så jävla händiga. Vi var bara en halvtimme sena till mötet. som förövrigt var riktigt bra måste jag säga!

nu är alla räkningarna iväg och jag ska hoppa rätt isäng...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0