Långhelg

Hoppas ni inte går och tror att det här är nån sån tränings/cykelblogg för då kan ni sluta läsa nu. Dock kan man ju titta på många andra storbloggare och se att dom flikar in mycket privatliv dom med.

Jag har iaf inte cyklat på hur länge som helst, det känns som att kroppen sväller men vem bryr sig, det luktar off-season så det skriker om det och köra cykelcross ska jag inte göra ordentligt förrän i december. Gött!

Johanna kom ner i onsdags så jag passade på att ta ledigt hela Fredagen. Jag har inte handlat kläder på hur länge som helst och jag hade ett litet budgetöverskott den här månaden då jag sålt min gamla MTB-ram som legat och samlat damm hela sommaren. Johanna drog runt mig på stan i 5 timmar och bytet blev, 2 par skor, 2 jeans, 5 snygga tröjor och lite underkläder/strumpor. Sen lunch på Olssons skafferi och kaffe på koppi. Mmm. På kvällen var vi duktigt trötta och krashade i soffan med ShutterIsland på TVn och ett kilo räkor att mumsa på. Grymt bra dag!

Nästan hela lördagen spenderades med att promenera genom hela staden för att till slut nå fram till Pålsjöskog, det tar mig 7 minuter att cykla dit, men att gå dit och tillbaka tog 3 timmar! Wow! Blev en massa fina bilder. Titta här.

Zoom Boom!

Ljummen och därför väldigt o-god. Ska prova den iskall nästa gång. 0.5%

Kan nog bli så att den här bilden hamnar på min vägg snart.

Spexa är ett måste...

Söndagen blev mest soffmys, starcraft2 och glass tillsammans med Robin Hood.

Nu ska jag sova så jag orkar jobba i morgon :( BOO HOOO! Vill vara ledig mer! Hejdå

Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Love the DERP :P

2010-09-26 @ 23:57:26
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Jätte fina bilder!

2010-09-27 @ 08:27:08
URL: http://www.mimmi-hair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0