Modeblogg!!!

Wow vilken dag idag, teamwork de-luxe på jobbet, vi har även fått en trevlig praktikant som vi kan skoja lite med. Härligt.
Massor med folk hela eftermiddagen så en hink kaffe var välbehövt. pust!

(Fv. Maloja Urgent Jacket m Windstopper front. Ross 3/4 knickerbyxa
Fh.Aklima Warm Wool Hoodie, levis Engineered jeans)

Det kom en massa skoj leveranser idag med. Vi säljer ju Aklimas fantastiska ull-underställ så när säljaren var på besök fick personalen lite grejer och jag fick en grymt skön tröja med fickor på magen och en på- och avdragbar ninjahuva. mmmm, inget att träna i men andra kalla dagar ute i skogen kan den vara klockren tror jag.

Lenny och Jenny på Maloja Scandinavia skickade en hel låda Maloja kläder, jag hade förbeställt en blå höstjacka med windstopper front och ett par röda knickers, jävligt vågat, men på cykelcrossen i 35kmh genom pålsjö kan det vara sjukt snyggt. Tröjan finns även i svart om man är lagd åt det hållet.

Måste säga att jag gillar Malojas materialval. blir man lika snabb som mördarkaninen i Holy Graal tro? haha



nu ska jag och Johanna ner och tömma tvättstugan... glöm inte hennes blogg. HÄR!

sov gott

Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Snyggt Micke.. Lust att ta en tur till Ängelholm o Maloja?

2010-09-28 @ 10:06:46
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Björn

Riktigt snygga kläder! Förutom det så gör ju enbart kaninen det till ett bra köp! :D

2010-09-28 @ 17:45:56
Postat av: Sebbe

Diggar din maloja-outfit, ser ut som en speedskater.:P

2010-09-28 @ 21:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0