Dag 2

Idag har vi verkligen börjat renoveringen av vår lilla butik, alla cyklar och grejer som grenmåttstock och Marcus Ljungkvist i papp osv, har fått flytta på sig så det är helt tomt, på allt! Spackling kan börja i morgon. Ni som varit i vår butik vet att längst ner till höger står ett stort glasskåp med lite campagrejer i. Nä just det, ingen vet att det står där! Jag tömde det, putsade upp det, lade lysrör ovanpå och fyllde det med blanka sportglasögon i en herrans massa olika modeller. Skitsnyggt. Kom förbi och titta.

Började morgonen med en timme gym. Schemat löd BEN! min kompanjon Johan Lunell kom 20 min för sent så han fick ingen uppvärmining, hate to be his legs tomorrow morning. Började med knäböj, lagom djupa. Sen vadpress följt av lårcurls för baksidan. Sen min favorit, uppsteg, på 2 aerobicspallar, lagom högt till skillnad från förra året då jag hade 3st. Avslutade med lite pilatesbollövningar, dunderskönt.

I kväll blev det 4x4 på trainern. Räcker det verkligen med 4? Har alltid kört 6st 4min intervaller innan, passet tog bara 40min, kändes kort. Nån som vet?

För er modiga har jag en inspirerande bild. Såhär tjock är jag nu. Snälla ge mig inget godis, öl, semlor, osv.Jag kan FAN inte se ut såhär.


Varvar av dagens inlägg med en fin bild från nyårshelgen.

God natt

Kommentarer
Postat av: Pedalatlet

Alltid lika underhållande att läsa! Jag röstsr på 6x4 för 6>4 och då känner du dig som en vinnare efteråt när du valde det fler :-)

Våga vägra vika ner sig!

2011-01-12 @ 07:47:50
Postat av: Mimmi

meen micke. Du ger en dålig självbild ;)... Du är duktig! Jag har ditt blåa armband här som jag tror hannes snott på fyllan!

2011-01-12 @ 08:37:19
Postat av: JL

De va inte så farligt.. bara vaderna som strejkar lite.. (ok mycket).. Imorgon kommer jag inte kunna resa mig ur sängen.. får rulla över kanten.

2011-01-12 @ 09:14:27
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Sätofta

Fan du har ju en perfekt kropp bara lite kärlekshandtag i sidan, vänta till du blir äldre då omvandlas till och med grönsaker till extra kilo, haha.

2011-01-12 @ 10:11:57
Postat av: Ronnie

Jo, jag vet självklart att det fanns ett glasskåp fullt med det godaste cykelgodis. Har du nedgraderat dom prylarna för ett gäng brillor skulle du nog se till att skämmas lite.



See you at 6-days?

2011-01-12 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0