NU JÄVLAR!

Hej föresten.

det var ju jävlar vad längesen det var jag bloggade, hänt mycket på sistånne. December gick ju som ett plåsterryck, snabbt och inte så smärtsamt. Hunnit med ganska mycket. Firade jul hemma det var mysigt, fick en pepparkvarn som jag blev mycket glad för. Keramiskt urverk och sånt. mums. Nyår spenderades i Arvika med bästaste J och hennes polare. mycket trevligt trots en något överförfriskad nyår, men har man en hel säck med finöl, vad gör man?
sen har vi åkt pulka, spelat massa Wii, outlet-shoppat, promenerat på isen och ätit överdrivet mycket godis. Även hängt i K-stad med Linda och David. Altså ingen träning så långt ögat kan nå, och då vet ni ju alla hur det kan gå.

Igår var dag noll, idag är dag 1!
Marchvikt på maffiga 82.2kg vilket är nytt personligt rekord. bild på elendet kommer snart.
i morse var det gym, provade runt på lite olika övningar för att se så jag mindes hur man gjorde ordenligt. funkade bra och riktigt trött blev jag. sen när jag kom hem blev det 2x20 på trainern. nu är det krig.

kommer uppdatera här dagligen om vad jag har för mig.

skippade semlan på jobbet idag, +1p till mig!

nu väntar J på mig... herrå

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2011-01-10 @ 22:58:04
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: snarkus

Vad ligger sommarvikten på?

2011-01-10 @ 23:19:51
URL: http://blog.sparkus.se
Postat av: Mimmi

Springer du springtime med mig i år?? Jag behöver något att träna för....

2011-01-11 @ 09:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0