Rustad

Jag hade visst glömt hur ont träningsvärk gör, hade någon romantisk tanke om hur skönt det var att sträcka på gymtrötta ben. Det är ett HELVETE! jag går som en gammal gubbe och kommer inte upp ur sängen, stolen eller dass, värdelöst! men det blir väl bättre allt eftersom, hoppas jag.

(jag och Johanna testar fjärrkontrollen jag hämtade på Matssonns idag, najs)
i morse unnade jag mig sovmorgon ända till strax efter 8, värt. Sen efter jobbet blev det 2x20, smärtsamt men gött när det var klar. Sista minutrarna var det svårt att koncentera sig så det luktade grymt gott från köket där Johanna kokade ris och köttgryta, mmm. Att få hoppa av cykeln och in i duchen sen sätta sig och äta varm mat är ju helt underbart. mums!

2 Dubbdäck fick hänga med mig hem idag, var i valet och kvalet om dom skulle sitta på crossen eller MTBn, det blev MTBn då slask is skiten lär ligga kvar ett tag. Så på Lördag är jag rustad för några timmar på halt underlag, 240 nitar bak och 294 fram. wroom. nån som ska med ut? avgång kl09.00!

Innan trainerpasset passade jag på att montera av min rotorklinga då den är hopplöst jobbig att köra med på trainern och när jag endå var i dom regionerna och pillade monterade jag en av julklapparna jag fick av chefen Håkan, en chaincatcher från Rotor. Jag har några fula märken på ramen redan, borde haft en sån tidigare. dämit!

nu ska jag bums i säng, gymmet i morgon, HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0