Livstecken

Hej Hoj
min dator är krashad därför har det varit riktigt dåligt med uppdatering här, sitter nu på Johannas dator och skriver lite medans hon diskar. snällis. Har varit intensiva dagar på sistånne, mycket på jobbet och bra med träning på kvällarna och mys med J såklart.

Igår steg jag upp strax efter 7 och drog 3.20h kantvind och söderåsbackar med Fredrik Segerfalk, kände att jag var tvungen att ha kännt på Åvarp och Lottabacken lite innan GranFondot går av stapeln och formen känns helt ok. Vägen hem från åsen var underbar,11m/s i ryggen ledde till långa förningar i över 50kmh på platten, mmm då myser man. Sen gick jag och Johanna ner på stan och fikade och jag köpte nya skor, utan SPDinfästning, hur tänkte jag där?

Kvällen spenderades hos min vän Buster som fyllde 25, vi satt mest i vuxenhörnan och drack vin och åt ost, inte dumt alls, men vi var inte i säng förrns' halv 3, det skulle kännas dagen efter.

Klockan halv 9 svingades benen över sängkanten, müslin pressades ner i halsen och cykelkläderna drogs på sen rätt ner i Martins bil. Vi tuffade ut till söderåsen för att till vår förvåning möta 3 andra cyklister, vi var ganska säkra på att bli ensama men oj vad trevligt med sällskap. Stigarna var torra och fina så man ville nästan gråta och i lagom marchfart blev det rena nöjesfältet att skutta över stenar och klättra upp och ner för branter och nedfallna träd. Den underbara tröttheten slog som en stekpanna efter en fika runda i solen med Johanna. Nu ska jag städa undan och göra fint för det vankas söndagsmiddag snart.

hoppas jag får tillbaka min dator snart så jag kan uppdatera lite mer frekvent, tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0