Köket v2.0

Eftersom inflyttningen närmar sig med stormsteg hinner jag inte riktigt koordinera alla bilder och filmer från spanien så det får vänta tills allt är klart och jag bara bor på ett ställe. Men Spanien var underbart och riktigt kul vill jag lova.

Rätt mycket har hänt sen ni såg det senast, notera diskmaskinen nere till vänster och induktionshällen till höger. hurra!

Vi smackade på luckorna också, den som designat gångjärnen till IKEAs luckor är ett jävla geni! så smidigt att justera in ut och vinklar. Dessutom blir det här riktigt snyggt tycker jag, men det är mycket kvar och bara 4 dagar tills det är lördag, känner mig lite som han DAMPet med megafonen i extreme home makeover. ha ha

nu ska jag åka och jobba med den här lökiga låten i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0