Äntligen helg igen

Veckodagarna rullar på, har knappt tider över för annat än att träna, jobba och äta så därför är helgerna då man får saker gjorda. I lördags var Pappa här med slagborren och drog lite hål åt mig. En taklampa ovanför köksbordet och en stinghylla åkte upp.

Nu kan man äta middag vid köksbordet och verkligen se vad det är man äter, helgrymt.

Sen har jag hårdrensat i min CDsamlig, inte många som har en sådan längre, och mycket fick åka upp på vinden, 3 ikeakassar fulla blev til ldet ni ser på bilden ovan.

Fikade även med Freddy och Rannva på Koppi, alltid trevligt trots att näsorna frös ganska hårt på vägen hem.

jag har även manglat den här jäveln, både igår och idag. igår var det 3x20 på en svidande tröskel och idag 5x4 med spyan i halsen. satt som en smäck. När det är så kallt på balkongen blir det inte bara dagg på rutan utan det blir is, ser helt sjukt ut ha ha ha.

Årets första semla bjöd snällis Jens och snällis Sara på, med hemgjord mandelmassa, mm mm mmmm!
Snart är det helg igen, längtar dit, men innan det är helg igen ska 4 gym pass och 3 trainerpass överlevas.

Clint Eastwood styr upp kvarteret på 7an nu, grymt. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0