Ledigt

Idag och i morgon och halva onsdagen är jag ledig, skönt. Sen kommer det en satans massa Sportsonbutiker och rör om. Igår skulle vi bara ta en liten lugn rullrunda men halvvägs igenom när vi kom in i dalen brevid våran möttes vi av hällregn, längesen jag sett så mycket rengn på en gång, skorna fylldes på 5 minuter och sen frös jag något så fruktansvät. I morse var hostan tillbaka med full kraft, gött! blir stillasittande idag och lite förberedelser. Dock mulet och kallt så det är lika bra.

Vi var en sväng till Innsbruck förra veckan, fint!

Annars går det sin lilla gång, man försöker lära sig hur det funkar och lära känna så mycket folk som möjligt.
Fast det ska bli rätt skönt att komma hem till sin egen säng och till Maria. Snart är jag hemma, passa på att njut.

rotätaren.

nu ska jag gå och dricka en kopp härligt automatkaffe

Kommentarer
Postat av: Andreas Clair

Var hittar man ett sådant tjusigt rotparti? Vad jag förstått är du Helsingborgsbo. Finns det bra stigar rimligt nära, i synnerhet mot Rydebäckshållet? Jag flyttar dit inom kort.

//Andreas

Svar: Hej Andreas. Det fina rotpartiet finns i Österrike, liknande finns på söderåsen och hallandsåsen.
None None

2012-09-05 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0