Slakt

Direkt efter jobbet bar det av rakt ut i skogen, Martin kände sig förkyld och Olsson tyckte det blåste för mycket så det blev jag och Pulver-Nils. Mina ben känndes sura redan i bilen hem och bättre blev det inte i skogen tyvärr, dock på platta tekniska partier är ju Superflyen som en Porche med rallydämpning och däck. Men uppför var inte min grej idag då benen storstrejkade redan vid 170 bpm, suck! Pulver-Nils bombade satan i alla backarna och jag körde ikapp utför, som jag led och det är just vad jag behöver. 90 minuter benslakt blev det idag.
Nils hade sin bil vid krematoriet så vi skildes åt vid Thalassa och jag rullade av mina gråtande stupar till ben längst vattnet och sen hem. Herregud vad är det man håller på med.
Men vissa vårkvällar är ju så vackra så man blir nästan religiös. Fast lite värme så man kan köra i bara ben och kortärmad tröja vore fint. snart så.
 
ska bara sova först. Fredag i morgon redan...

Kommentarer
Postat av: Nils

Bra kört igår, mina ben tyckte väldigt synd om sig själva imorse, blir skönt med vilodag idag... Mvh Nils

2013-04-19 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0