Söndag

Ska inte Söndag vara dagen man vilar sig? jag tycker alltid att söndagar är den dagen jag gör som mest grejer. I morse fixade jag pankakor och bacon till alla som bor i min lägenhet, för tillfället 3 pers, sen vidare ut på cykeln.
Efter Fredagens backintervaller och lördagens långrunda var det inte mycket kräm kvar i benen men det var skönt att få komma ut en sväng på nya MTBn, riktigt mysig, vi ska nog komma bra överens. men info kommer.
 
Vädret visade sig från den fina sidan så alla 3 gick ut och promenerade en sväng, först ner till Koppi för att kolla på SM i AeroPress men där var så mycket konstiga typer med lustiga hattar så efter att ha hälsar på Anne och Charles lättade vi och smet vidare ut i solskenet. Kaffe inmundigades i solen och allt var trevligt tills jag blev skickad till ICA Maxi, några sköna typer hade börjat slåss på chipsavdelningen(förståligt) så polisen var på plats och allt, pinsamt. Ingredienser till köttgryta inhandlades och efter 2 timmar var den riktigt smarrig.
Nu på kvällskvisten har jag även sålt min gamla MTB, vi har haft mycket kul i hop och igentligen synd att sälja en så ny och fin cykel men jag har ju redan en annan, jävla prylsport. Men nu får den upp till stockholm och leka i hellas, där kommer den trivas tror jag.
 
Jobb i morgon, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0