Jobbet

Jag fick  ju ett nytt jobb direkt efter årsskiftet vilket var jävligt skönt då väggarna hemma i lägenheten kom närmare och närmare för varje dag. Jag är kvar i cykelbranchen vilket är skönt då det är det jag kan bäst och varit i hela mitt yrkesverksamma liv.
Numera är det på Trek Sweden i Halmstad där jag är innesäljare och håller i undervisning för våra handlare i både ditt och datt. Det är riktigt roligt och omväxlande. Jag har sköna arbetstider och trevliga kollegor, som Johan här oavnför som visar hur bottenfrusen dammen utanför kontoret är. snyggt! Mino Såg ni på inlägget från england.
 
Ikväll blev det 3 slaktiga långa och hårda intervaller, benen ville kräkas och ramla av, precis som det ska vara.
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0