Laddad

Sist skrev jag om motivation vilket det kan vara ont om såhär i vintertider. Jag avslutade med lite materialmotivation och idag gjorde jag slag i saken och beställde min nya landsvägscykel genom ProjectOne.
(de 4 färgerna som kommer sitta lite här och var på nya åket)
Cykeln kommer inte bli någon färgsprakade kreation som ni ser men den kanske kan flyga under radarna. Det får jag se om 40 dagar, först ska den byggas och lackas i USA, sen är den min och då kan tussilagorna komma.
 
Eftersom min hals och mina bihålor fortfarande surar lite när jag tar i på riktigt tänkte jag ge de vad den vill ha ikväll. Tjockaste tänkbara huvtröjan åkte på och likaså lite norsk trashrock så att benen fick något att hålla takten till. Jag har hört storys om den "gamla goda tiden" då man satt och körde på plåtrullar och höll kadens till en manometer, tack gode gud för moderna metoder som WiFi, spotify och riktigt bra hörlurar. Det blev i alla fall ett riktigt svettigt pass på lagom mycket watt för att bränna ut det sista av eventuella bakterier i näsa/hals. Tröjan vägde som en dykardräkt när jag var klar, härligt.
Smakade den här rackaren i kväll och jag blev inte missnöjd, härlig barleywine med fin fräsch beska.
 
Tack och godnatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0