Sköna Söndag

Det är inte ofta man kan äta kakan och ha den kvar, men idag gick det.

igår var det ju som alla minns lördag, jag kände för att umgås med några vänner och ibland blir det sent. men när folk ute började bli stimmiga typ vid 1 rullade jag hem. drack lite mjölk och somnade. skönt.

(Victory-falcon och Pettson några tiotal höjdmeter över Båstad)

klockan ringe 8. fuuuck, trodde jag skulle vara på plats kl 9 men icke! för att citera Petter "kl 10 är mer humant" hell yes! Sammlig kl 10 alltså. Jag Fredrik, Petter och Charles styrde kosan ut mot landet. Det blev en riktigt fin runda på 5 timmar och 15 mil. vi hade allt från mulet till sol men bara regn underifrån vilket var jävligt skönt. Snabbstopp i båstad för muffinspaus för oss dödliga, petter åt en belgisk våffla i vakumförpackning. Sen styrde vi kosan rakt över hallandsåsen på det absolut brantaste stället (såklart) sen raka spåret hem. lite mör i benen. Pace moppen för dagen hette Petter och fan vad han drog, hård kille!

Väl hemma efter en rejäl dusch var ju magen helt galet tom, vad hade jag i kylen? typ inget. fan! Det blev äggröra och pasta m kidneybönor, jävligt gott. och mättande.

kvällens planer blev lite rubbande för att jag är en gnällig kärring så jag rullade ner på gröningen och njöt lite av kvällssolen och solnedgången, härligt med lite Deadmau5 och sub focus i öronen. Vid skate betongen träffade jag Victor, tog en liten bild på honom när han gör ett spexigt trick, derut som att han kollar däckslitaget uppe i luften. häftigt. jag unnade mig lite godis på vägen hem och jag åt till Alien3, typ sämsta alien filmen. men men.

god natt.

i morgon ska jag gratta mackan och tvätta. fett

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker det behövs en kommentar här...

Det va ingen dålig runda! Puss på dig!

2010-06-22 @ 17:13:57
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0