GOING DOWN

igår hände det mycket grejer, stressigt som fan på jobbet men jag gick tidigare, kände att jag kunde unna mig det när farsgubben fyllde år och alla andra brukar gå tidigare ibland också. Inte som att dom inte klarar sig utan mig ändå. Sen hem och äta mat och lite tårta, inte dumt. träffade kasper, pierre, buster och jonna på kvällen drack (hör och häpna) bara EN öl. sen hem och sova, hade ju varit vaken sen kl6. inte lugnt.

I morse vaknade jag med ett ryck, solen verkligen stekte utanför, 14grader varmt i skuggan. "oh boy, what a day" som mussepigg säger i husvagnsfilmen på julafton tänkte jag.[SE HÄR] slevade i min gröt och pratade med en yrvaken pierre. Ut-på-cykeln-fort-som-fan. Brännde på så hårt det gick och idag svarade benen fint, kändes underbart i hela kroppen och folk på stigarna vinkade och hälsade och klev åt sidan... undrar varför? dom brukar ju skrika och kasta saker och skicka hundarna efter mig(oss). konstigt,. kanske fler än jag som har vårkännslor.  ute i domsten mötte jag en hel hög teens som var ute på promenad i skogen i sina små högklackade sandaletter och handväskor och oversized solbrillor, dom såg så malplacerade ut så jag började skratta lite. åkte om dem med sladd i en kurva till deras stora förskräckelse då dom inte hört mitt busvisslande och ropande för att få dem ur vägen. suck. sen raka spåret hem. skön sol.

sen hem och duscha. hoppade upp på vågen också. notera att vikten här är efter frukost och med 7dl vatten i kroppen + ett stort äpple. det börjar fan ta sig med viktnedgången. snart är jag också ganska lätt och snabb.

mmm mina fötter är äckliga men jag orkar inte snygga till dem. visar dem så sällan ändå.


nu ska jag ut i solen. PEACE OUT!  (MMSar lite sol till dig snart)

Kommentarer
Postat av: Olsson

Bra vikt! jag ska nog oxå ta tag i viktnedgången igen. Har inte orkat nu när man börjat träna hårt. Viktigare att vara smal o snygg än snabb ju.

2009-04-11 @ 13:06:58
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Robban

Lol@teenz! Min viktUPPgång börjar ta fart! :) Vägde in mig på 80,7kg sist. En ökning på 4kg sedan julas ungefär...

2009-04-12 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0