PIMP MY HELMET

fan vad snygg/fult det blev...
Pappa vurpade ju på Ride of Hope och slog sönder sin hjälm och skrapade sina skor, ny hjälm är beställd och jag tog hem ett par nya skor till honom på vinst eller förlust men det klarade han inte av, svarta skor med guldränder och kolfibersula blev för mycket för honom, han får väl fortsätta köra på sina mörkblå skrapade skor... jag ska fan inte lägga mig i mer. SUCK!!!!!!

var ute och slet i hittarps serpentinen innan också. 6 vändor blev det, fett jobbigt. hade en ny bekantskap med mig ut, Johan, gott kämpat! Snygg DeRosa har han också, jag som sålt den till honom! he he.


nu ska jag sova. 2 dagar kvar nu... fan vad segt det går. Olsson... säg att det snart är fredag! du vet vad som händer då!

natti natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin hjälm!

2009-08-07 @ 01:08:26
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0