Frisk

hurra!
ja nu känns kroppen riktigt fin igen, började igår med lite bröst, axlar och biceps på gymmet igår, det va sjukt skönt, hade saknat det som fan kom jag fram till, speciellt min älskade militärpress, mmmm som det sved i musklerna. sen jobbade jag, vilket var det långsammanste dagen på sjukt länge, dock med skaplig kassa och många trevliga kunder. kul! sen hem till trainern! 6or och 2 or, vilket betyder, 6 min på tröskeln (i mitt fall 167-170bpm) sen 3 min vila sen 2 min hårt (ca 185bpm, borde dragit på över 190 men efterso jag varit sjuk tänkte jag chilla lite) och s höll jag på i en timme tills jag var nöjd. kändes jävligt bra. sen sov jag som en liten gris, älskar att sova skönt. ska jag nog göra i morgon med.

peace

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu har jag mätt min träningspuls! Tell ya later :D Puss

2009-02-04 @ 21:31:14
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0