Teknikens under

jag blir så jävla trött... men först tänkte jag berätta om helgen.

var ju dum nog att visa buster var skåpet skulle stå på gymmet i torsdags vilket resulterade i träningsvärk de luxe, nästan så jag behövde rullator, fy fan vad ont jag hade, så går det när man har sjuk/vilovecka. Jag skulle på tvunget ut och cykla på lördagen och det var ju jävligt mysigt, blodet kändes som batterisyra blandat emd taggtråd, fy fan. pulsen dunkade på fint men benen var missär. tänkte at tdet kanske skulle bli bättre på söndagen, tji fick jag! då kändes det som om dom var gjorda av sånt ghostbusters sjalm man hade när man var liten. och pulsen pallade inte sig över 150 en ända gång och stälde jag mig upp i mer än 10sec skek det av smärta i benen. herregud vad är fel på mig! suck. snö och slask vare också. aldrig ska man få ha det bra
.

sen idag var det dags för trainercykling inne, jag har fått en fläkt av pappa som stod och brummade på skrivbordet medans jag kämpade för glatta livet och visst kändes det bra! benen syrade inte alls lika lätt och flåset var riktigt bra, men inte fan ska man få vara glad nä den jävla pulsklockan åt upp mina grafer med att tokflippa mitt i intervallerna och bara kracha mot avgrunden, åkte ner till 138 när den borde legat en bit över 180... men VAFFAN! jävla polarhelvete vad trött jag är på er. måste nog ringa och tjata IGEN! ingen som vill köpa på CS600 så jag kan köpa en garmin istället.


suck. aldrig ska man få vara nöjd, eller jo jag är rätt nöjd. fast inte med cyklingen just nu.

EDIT: och just när man trode att man skulle få gå och lägga sig och ha det lite skönt inser jag att jag har tvätt i källaren... suck. 5 trappor ner och 5 trappor upp... hiss var inte uppfunnet när min 20tals lägenhet byggdes. fan. godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan va dumt. du har väl haft en massa krångel med din pulsklocka!

2009-02-11 @ 16:56:22
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Olsson

Jag har inte förlorat pulsen en ända gång med min Garmin. Med polaren hände det ganska ofta. Polar hade mycket bättre mjukvara, men där slutar nog faktiskt fördelarna.



Men bra köttat!

2009-02-11 @ 22:41:06
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0