JÄVLA SKIT!

Tog en välförtjänt sovmorgon, klev ur sängen halv tio och kände mig behövligt utsövd, tog det piano med frukost och påklädning och allt det där. jätteskönt. Kvart över 11 var jag utanför dörren och satte iväg. kanske lite väl fort men vem bryr sig. Växlarna krånglade som fan och när jag kikade ner på kedjan hängde den som en hästmage mellan stora klingan och bakväxeln... suck, bakväxeln är trasig igen. så jag fick köra dom resterande 7 milen med hoppande och hackade och JÄTTESTÖRIG kedja... GRRRR! var lagom sur och trött när jag kom hem. men jag fick vispat lite med benen iaf, skönt det.
skönt att få komma hem till värmen och dricka en kopp té.

sen kom buster och servicepack 3ade min dator. mina fina themes funkar inte längre men det får jag la lära mig att leva med. kan spela GTA4 nu iaf. när jag tröttnat på spel köper jag en mac. så blir det. nu ska jag sova.  ny dag i morgon hoppas jag

Trasig Dura-Ace bakväxel... lamt

Kommentarer
Postat av: Johanna

hittade du snö också!

2009-01-26 @ 00:06:35
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: axl

trasig som i köpa ny eller?

2009-01-26 @ 06:54:04
Postat av: Robban

Snö i skåne? wtf?

2009-01-26 @ 08:12:30
URL: http://ostbage.blogg.se/
Postat av: Multivitamin

ja lite snö låg bakom ett krön i skuggan. vettefan var den kom ifrån.

2009-01-26 @ 08:28:19
Postat av: anna

Lipton te är gjort av stackars barn i nått u-land...

2009-02-12 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0