25 2


andra delen av min födelsedag blev grym.
Vi släpade oss ner till stan med en massa iskalla öl och satte oss på gröningen. Friskis å Svettis hade självmordssekts-jympa och vi fick en massa goda skratt tillsammans med ölen och en kebab. jag fick en tur o retur biljett med scandlines i pressent av "Polisen". bästa på länge! tack. sen drog vi vidare ut på stan, blaskig öl på docken, sen vidare till bishops för mer finöl.

tack för en skitbra dag allihop! i morgon på lördag kommer det fan bli ännu bättre! weeee



idag fyllde björn på jobbet år så vi började dagen med lite skumpa och jordgubbar. grymt gott. sen slet i som djur i värmen och avslutade med tårta och kaffe. blev en fin fin dag på jobbet!


efter jobbet drog jag ett riktigt dammigt grispass på måntajnbajken, det är så jävla dammigt i skogen så man får släpp i minsta kurva, det borde komma lite regn snart! onsdag? när jag kom hem var det som vanligt fullt med folk i min lägenhet, dom lagade massa god mat så jag gled in i dushen och kom ut lagom till maten. härligt, det är nästan så man blir sugen på att bo i kollektiv!

kvällen spenderades med massa kul och trevligt folk och lite öl. blir mer sånt i morgon :D

Depeche på Arvikafestivalen i kväll, som tur är såg jag dem nör några år sen så jag slipper festivala, för mig är festival bara ångest och jag kommer med största sannolikhet aldrig mer åka på en festival.

nu ska jag och Pierre kolla Southpark och äta leftover tårta!
big up homos! ses imorgon!


AH YEAH!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Grattis i efterskott!

2009-07-20 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0