Sugen

igår var en dålig dag, känns som att jag gjorde bort mig rätt rejält ute i hovdala, men kan kroppen inte prestera så kan den inte. hoppas ni har förståelse för det.

idag är det en ny dag och nya tag, känner mig otroligt taggad, ska ut och för köra 2 timmar innan jag möter upp Anderas för lite MTB aktiviteteter. härligt. Jag hittade min linimentburk i badrumsskåpet innan och lukten gav ånna minnen, doften av skog, nyklippt gräs, svett, förväntan och liniment, jag blir så galet sugen på långloppstävlingarna. sen att man kan titta på bilder från tävlingarna gör ju inte suget mindre, nu ska jag ut i snålblåsten och visa benen var skåpet ska stå.

over (the handla bar) and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0