Askungen (skor i röd lack istället för glas)

Känner mig lite så idag. Först slita hund på jobbet, fick en grym eftermiddagssvacka runt 3, började kallsvettas, blev yr och trodde jag skulle kräkas. grymt obehagligt. käkade en banan, massa vatten och satte mig på baksidan och vilade några minuster, det kändes lite bättre. fick bita ihop och jobba vidare. äntligen blev klockan 6 och jag fick gå hem. Skynda hem, sortera tvätt, dra igång första maskinen, direkt till ICA. Handlade massa goda grejer, bla 200g rökt lax som jag gjorde en FET laxmacka av, inte dumt! sen blev det att städa-tvätta hela kvällen. Buster hängde här lite, kollade på ramsey och seinfeldt. skönt med sällskap.


Jag fixade mina nya skor framför TVn, loctiteade alla skruvarna undertill och efterdrog dem så in i helvete, så nu ska dom inte lossna! även på med nya klossar. redo att användas. I helgen ska jag till Hjo och tävla, ska inte köra med dem då. kommer nog inte gå så värst bra men det skiter jag i. Ska bara bli så jävla gött att komma bort från vardagen lite.

nu ska jag hänga klart min tvätt så jag får sova någon gång. hai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0