Helgdag

Helt fantastiskt. röd dag mitt i veckan, bättre än så blir det fan inte... jo det blir det, vädret är helt jävla kalasfint. vaknade runt nio och va vissa biologiska orsaker kunde jag inte ligga kvar. Skulle inte ner till mimmi förens kl 11 så jag hade gott om tid att göra så lite som möjligt på. grymt skönt, tänk om man hade 2tim varje morgon. perfekt start. Träffade Mimmi på electa kanske sista jag gången!!! jag blev av med en massa hår. kändes bra. kort och skönt.

Sen bar det ut på cykeln, skulle tömma på kolhydrater ordentligt, så fick det bli, frukosten bestod av keso och ett äpple. öste på ganska bra i början och det verkade hålla väldigt bra. kroppen kändes dunder pigg hela vägen upp till kullens fyr, även hela vägen ner, i höganäs började det kännas lite tomt och i hittarp var det soppa torsk de-luxe. orkade knappt hålla i styret. fick äta en liten bit godis för att kunna ta mig hem.

(nu komemr jag lägga upp mycket kartor från min GPS framöver, här är dagens runda)
snygg man är i cervélo test teamkläderna :D

mådde nästan illa när jag kom hem så det fick bli monsterfika deluxe med buster. köttig macka med en halv liter kaffe. satt som en smäck i en tom kropp.


resten av dagen bestod av att göra ingenting tills kl6 då jag och B stack och handlade, skulle muta Olsson med mat för att han skulle styra upp min dator och GPS, sen hade Jonna suttit hemma och slitit med sitt slutprojekt så vi tyckte hon behövde sällskap och lite mat. jag diskade och dirigerade buster i köket, han kan om han vill! blev svingrym mat och Olsson levererade deluxe, så nu har jag en mer detaljerad karta  i GPSen och kan se mina turer på karta och flygfoto. GRYMT! tack O! the king!

(maten är: lax penslad med pesto och inrullad i bacon(!) med linssallad(gröna linser och bladspenat)
och en sås på cremefraise, limeskal och saltopeppar) kunglig avslutning på en SKÖN dag!

länge leve helgdagen!

Kommentarer
Postat av: Bear

Låter som en riktigt grym dag, skönt! Sådana behövs ibland!

2009-05-22 @ 01:32:04
Postat av: Ionna

Ja det där var super. Tack killar!

2009-05-22 @ 08:28:00
Postat av: Ionna

any time! kul att laga mat

2009-05-22 @ 08:55:39
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ser nomsigt ut!

2009-05-22 @ 10:26:35
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Olsson

Jag är nu mest intresserad av var man köper den där mackan :) Ser ju grymt god ut!

2009-05-23 @ 08:44:16
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0