Tråkigt

Nu är det mest snor kvar i kroppen och lite lite sur hals. deta ska bekämpas in i det sista idag. vitlök, tabasco, chili! ska koka the Chili-con-Carne of death idag, Robbz och B vet hur den funkar. driver ut de mest besvärliga demonerna! här är en av dem jag svängde ihop till Robb i bryggaregatan. den brände fan hål i golvet. ha ha ha

måste klä på mig och gå och hämta ut mitt pass. kommer bli jobbigt. men med en dunk kaffe kan det gå.

varför har cyklister så störd humor. I all feberyra tycker jag det här är rätt kul


Kommentarer
Postat av: Anonym

och den, inte längre, hemliga ingrediensen ohoj chokladsås, haha

2009-09-14 @ 11:12:19
Postat av: Jerker

Så skön den var!

2009-09-23 @ 07:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0