På rätt spår

idag fick vi en helvetes massa cyklar, det märks att säsongen kommer allt närmare. Det som är tråkigt är att desto längre tid snön ligger kvar desto längre tid kommer ta innan folk börja komma in och köpa cykel. vilket i sin tur innebär att tiden vi kan lägga på att sälja en cykel minskar, och det är skittråkigt och stressande. skitsnö.

Sen har jag lärt mig att man inte ska lämna in saker på service, min gaffel skulle få ett snabbt packnings och oljebyte men någon skruv hade ärjat fast på insidan så nu är den på väg till tyskland... tar typ en månad. suck. mitt nya motto, kör tills det rasar. (kanske därför jag inte vill gå till doktorn?)

Idag lyckades Matti fixa mitt neongula singlespeed projekt... synd bara att det nu är hans cykel och inte min, det stör mig lite... men men.

Satte mig iaf på trainern i kväll med, med lite svart tejp över pulsfältet på min pulsklocka så jag bara ser tiden gickdet mycket bättre, körde tills det känndes som att benen skulle rammla av i 4 min sen 4 min vila, så höll jag på 6 gånger. förträffligt, iaf när det är över. Magen fick mat och snart ska jag sova så jag orkar gymma i morgon tidigt. tänkte bara tillägga att jag blivit lite fet, men oroa er inte, det är bara tillfälligt.

jag tror jag är beroende av keso... något man ska söka för eller? jag förstör all min mat med keso. lönt att krydda och smaka av och hålla på. ha ha.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-02-11 @ 06:42:34
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Rannva

Keso är ju fantastiskt gott! ^^

2010-02-11 @ 22:54:06
URL: http://crazytiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0