ÄNTLIGEN!

Äntligen kom sommaren, iaf känns det så nu. varmt och skönt och solen bara bombar ner på er, inte på mig, jag får stå inne hela dagen. suck.

(man skulle ha det som vakhunden på jobbet, ligga och skaka vaderna hela dagen sen åka hem och köra cykel)

Efter jobbet pratade jag med Jens och Charles och båda ville ut och rulla lite. sagt och gjort. mötes utanför Charles halv 8 och det bar av ut mot Allerum och sen mot Kattarp. Från Kattarp till Höganäs låg vi snyggt och spontan växlade i motvinden i riktigt fin fart. hade vi varit några till hade lyckan och hastigheten varit gjord. men fint gick det. Från Höganäs och hem hade vi vinden i ryggen så fartökningen var ett faktum, riktigt härlig runda.

(gott med glass efteråt, dock blåste det så mycket så glassen blåste av pinnen för Charles)

nu ska jag tugga i mig pankaksresterna från igår sen gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0