Äntligen helg

det har känts som att senaste 2 veckorna har varit som att simma 25meter under vatten, man tar ett djupt andetag och skjuter ifrån på måndagen och på fredagen börjar syrebristen göra sig påminnd. Sen snabbt upp med huvudet och ösa in så mycket syre man kan för att sen skuta fart igen... Helgerna går så jävla fort, så mycket man måste göra därför är söndagkvällarna riktigt sköna, då är det bara jag, en film och lugn och ro.

igår var jag på bonna-sajtseeing, började emd glumslöv sen ut till vallåkra , billesholm, bjuv, åstorp, hylinge ödåkra... feta spots, not! var skönt att komma hem då motvinden mördade mig ganska hårt. men go runda och kaffet på Koppi smakade sjukt bra efteråt. Snackade som hastigast med Marcus som åker till mallis idag, vissa har det för jävla bra. Spenderade kvällen hemma hos föräldrarna men god mat och cognac även lite pepptalk. skönt


I morse spanade jag lite i krukan där jag tryckte ner en massa kärnor och frön i julas, apelsin, clementin och avocado. det växer så det knakar, härligt! Sen gick jag på lägenhetsvisning som vanligt på söndagar, ett mycket trevligt objekt bara 400m bort som jag är sjukt sugen på, vi får se vad folk har bjudit på den.

I fredags fick jag mina cykelkepsar från USA, den har tycker jag bäst som, ni får se den andra sen. ska ner i soffan nu, tror det blir brieostmacka och hurtlocker. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Sätofta Lasse

Tjabba!



Tycker du att veckorna går fort kan jag inte förstå att du hinner med helgen. Du är förtjänt av en film och lite vila en kväll som denna:-)

2010-03-14 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0