Kvällsrunda

Idag var det jävligt skönt att få komma ut och träna lite. sval skön kvällsluft i mina lungor gjorde gott. lite god mat på det, inte helt fel.

byxorna på bilden är några jag fick nere i Portugal, tror det är cervélo test teams fjolårs-träningsbyxor. men lika glad är jag för det för skönare byxor har jag sällan haft på mig. skulle lätt roffat åt mig ett par till. nu ska jag skalla kudden så jag orkar jobba i morgon. mer träning blir det torsdag, fredag, lördag och sen landskrina byggden runt på Söndag. hej hopp.


Kommentarer
Postat av: Björn

Grymma byxor! Härligt att det är kul att cykla också!

2010-05-11 @ 17:12:11
Postat av: Sätofta Lasse

Va skall du köra Landskrona runt utan mig:-(

2010-05-13 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0