Crossen

Igår körde jag cross tills jag höll på att käkas. 3st 20min-are precis över tröskeln fick mig att se stjärnor på vägen hem. Sen lite lätt käk, pasta m tonfisk. tänkte jag skulle vara i något sånär form tills portugal näst-nästa vecka. tänker icke vara sist upp för någon jävla backe. grrrr. eller bli avställd på platten hem till hotellet. norrbaggarna ska äta bakhjul! såäre!

(ett grymt mixmax av komponenter, dock väntar den på finhjul som Martin i Göteborg bygger snart)
Efter jobbet idag hjälpte Viktor och Jocke mig att bygga om min cross lite så den är lite mer pålsjö skogs anpassad. 46t klinga i stället för 48. ny kedja och kassett, nya höljen till växlarna och vajrar på det. nu går allt klockrent och med nya styrlindan ser den lite mer enhetlig ut! i like it. dock ska jag sparka lite på framväxeln för den funkar inte som den ska, men det är lätt ordnat.

Är du sugen på lite n00b-crossträning med pannlampa på kvällarna? hör av dig! MTB-hoj funkar också.

nu ska jag äta tyskt hasselnötsgodis jag fick att Ralf Schue och kolla South Park. tjo hej

Kommentarer
Postat av: Björn

Godis från Ralf? Shit. :D

2010-11-04 @ 23:45:02
Postat av: Martin A

Nästa tisdag kan jag nog cykla lite.

2010-11-05 @ 09:57:30
Postat av: Martin A

Dvs tisdag 9/11

2010-11-05 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0