Tröttis

Idag tog jobbet rejält på krafterna, massa spring, massa cyklar som skulle iväg, en tempohoj, 2 S2or en S1a och en snajdig specialized MTB. jag och matti slet som 2 as med folk som skulle "bike-fittas" men kul när dom bli nöjda och det ser bra ut.

släpade mig hemmåt och inom ICA, köpte mjölk och tomater. missbrukar sånna små röda kvisttomater, säkert ätit ett halvt kilo ikväll. så gott med flingsalt på! Det blev säsongsavslutning av Entourage där som verkligen lämnade en hängandes på en tråd. aj aj aj. Sen filmen IronMan2, underhållning. inte mycket mer.

Nu är pannlampan laddad och redo för crossträning i bäckmörkret. Det blev ju så jävla mörkt i går så jag tänkte vara extra förberedd på torsdg då det antagligen blir några hårda långa intervaller på gruset som uppvärming inför söndagen. mer om det sen. nu ska jag sova.

herrå!

Kalle&Hobbe<3




Kommentarer
Postat av: Björn

För att vara missbruk låter det som ett bra sådant!

Nä, träna inte. Eller jo, kör krängarpass på lördag natt mot söndag, med öl i camelbacken så att du är helt slut på söndag förmiddag. Då har i alla fall "vi andra" chansen att se din rygg några meter i starten. :p

2010-09-15 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0