Hjulafton

Fy fan vad uttjänt den ordvitsen är. men man drar den om och om igen...

Här är dom iaf, mina nya kolfiber MTB hjul på 1294g, är jag nöjd? JA! jag är nöjd!
Det är ENVEs 26" XC fälgar med DTs AeroLite ekrar i vitt och Tunes King och Kong nav.

Blev snyggt med rosa.jag har styrlager i samma färg och även växelhöljen.

Efter vi stängt butiken smällde jag på däck, slang, kassett och snabbkopplingar, blev riktigt bra. Jag har tyärr inte vägt ännu, tänkte vänta tills i morgon om jag hinner få på skivorna. Längtar tills jag fåt testa dem. mmm

godnatt (tack Jocke för bilderna)

Kommentarer
Postat av: Joakim

2011-04-05 @ 23:53:13
URL: http://lolpics.se/14877-eastern-asia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0