Julkänsla

nä jag har ingen direkt julkännsla, det är för blött och grått för det. Tidigare jular har man blivit så bortskämd med snö så nu känns det bara november.

Vi piffade till skylltfönstret på jobbet, tänk nu at tdet är killar osm pyntat. Röda cyklar och glitter. hell yes

När jag kom hem igår fick jag vet att Maria bokat en sista minuten resa till Gran Canaria vecka 1. kick ass, solsken och en hel vulkanö att cykla på när man inte orkar hänga vid polen, bättre sätt att starta säsongen 2012 finns väl knapp.

nu ska jag slänga upp mina gamla möbler på blocket och städa, filmkväll med Jens och Johan ikväll

tjo hej

Kommentarer
Postat av: Björn

Fy vad najs med Gran Canaria vecka 1! :)

Och angående skyltfönsterna - de är de bästa på länge (ja, typ någonsin)! :D

2011-12-13 @ 11:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0