Lackar vidare

mot jul då.

I veckan var det julbord med jobbet, i Hurva som alltid, skitroligt. Jag och Matti tog det på blodigt allvar men fin utstyrsel och några stadiga snappsar. Vidare sen till The Bishops Arms, landade hemma i min säng strax innan 2. Fredagen var ingen så lätt och kvick på föterna.

När jag kom hem var Maria och Marias föräldrar i mitt kök, dom ska till Gran Canaria så som krachade i Helsingborg kvällen innan. Jag fixade köttfärslimpa m svampsås, inte dumt alls. Sen körde vi dem till Landvetter kl 6 på morgonen och passade på att fika hos syrran efter det. Vi var duktigt möra när vi kom hem så vi tokdäckade på sängen och sov till halv 6. skönt!

Idag har pappa varit här och hjälpt mig lite, fick baxat ut gammla toastolen så nu kan man vända sig på toa igen, skönt. Även fått upp handtag på köksluckorna så man kan öppna dem med stil även täckskivor under vasken och spishällen. Problemet är att vi inte har några handtag på lådorna under bänken så man får öppna dem under ifrån en och en. ha ha ha, De handtagen står överst på listan på saker som ska göras i mellandagarna. fint blev det iaf.

Lite vardagslyx är att jag äntligen skaffat mig en mobil som funkar och ganska bra dessutom, en sådär 4s. cool.

Sitter och planerar en Barcelonaresa i Pingst, så alla som vill kan ju pallra sig dit då och sluta upp på Plaza Virreina då vi tänkte gifta oss där.

nu väntar en kopp te i soffan och gymmet i morgon
hej hopp

Kommentarer
Postat av: Björn

EEEEEEEEEEyyyyyyyy!

Nu vill vi ha fler uppdateringar här! Hur var julafton, mellandagarna? Druckit mer fin-öl? Fått något dåligt eller bra i julklapp? Snart iväg på semester? Alla läsare här väntar med spänning! (iaf jag).

2011-12-30 @ 10:54:33
Postat av: Björn

Mehh, vad hände med min kommentar här då?? Togs den bort. Surgubbe.

2011-12-30 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0