Ballerup


I lördags åkte jag och ett gäng sköna ÅstrpsCKare och ett flak öl till Ballrup superarena för att titta på Velodromcykling. Mycket trevligt men själva cyklingen var lite avslagen så man fick ju liva upp sig bäst man själv ville på bästa Sätoftasätt

Nu blev det väl inte riktigt så klockorna stannade, men det är ju gott med öl och så.

Jag lyckades klämma några riktigt feta bilder men efter att vakterna surat på mig 50-11 gånger för att dom tyckte jag hängde över staketet när jag fotade (nej det gjorde jag inte) åkte kameran ner i väskan, inte kul längre. Sen att folk stod och lutade sig mot staketet och vilade kamerorna mot det var det ju ingen som såg.

Rolig kväll iaf. Morgonen efter va inte så lajban, vaknade självklar lite öltrött men mådde inge vidare alls. Magen var körig och inte ens ett glas vatten fick stanna nere, fick inte behålla något alls, inte ens vätskersättning. frammåt kvällen fick jag dock i mig en passionsfrukt och en halv liter vatten. och väldigt dålig sömn på det. Fick surt nog sjukanmäla mig dagene efter då det inte gett sig då heller. Under dagen blev det bättre och jag fick i mig lite ris och broccoli. Träffade en kompis på tåget hem i kväll som haft precis samma sak i helgen. Vinterkräk? eller en dålig Pölse m brö' ? hatar att kräkas iaf. hoppas jag slipper det på ett bra tag.

känner mig lagom utvilad och uppäten för ett smyglätt gympass i morgon och kanske köra lite trainer på torsdag?

vi får se. Kul nu när det börjat röra sig på jobbet, hade folk i kassan mer elelr mindre HELA dagen. 1000 frågor. jättekul.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0