Punka


Idag hade jag laddat hela dagen för ett mysigt 2x20(som enligt chefen är det bästa) pass, så jag skuttar upp på trainern med rätt musik på, vatten i flaskan och fläkten 30cm framför ansiktet och börjar veva på. Plötsligt låter det konstigt från trainern, typ: bump bump bump sen började det pipa följt av en lätt puff. Punka. Great. Lite klent tycker jag, det däcket har ju bara hållt i 3 vintersäsonger och gått en bra bit över 150 timmar intervaller(ha ha). Färdigskämtat. Jag flög av och slet av hjulet och i med ny slang med en bit eltejp framför hålet i däcket upp med trycket och på med skiten. Sen körde jag sista 50 min av CykelVasan i mitt huvud på en puls som säkert gör mig sjuk i morgon. Lite tråkigt om det blir så för jag ska köra ben på gymmet i morgon, och det är det bästa jag vet.

Avslutar kvällen med lite godis, perfekt mogna, även lite granatäpple som dom hade på ICA igår, 2 för 25. gissa vem som hade ica-kort-kupong :D

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2011-02-10 @ 06:03:23
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0