Tales from the weightroom

I morse kände jag mig sjukt sugen på att gymma så när klockan tutade halv7 vare inga probz att stiga upp och langa in gröten i micron. Kör en quinoaberikad fiberhavre nu och lite linförn på, mest för att jag är mer gröt-hardcore än vad du är. Lite hackade aprikoser på gör susen. Sen har du säkert mjölk på... jag kör proviva! hardcore! ha ha ha.

Jag studsade lätt och ledigt ner till gymmet och satte igång, värmde upp med lite knäböjisar med bara stången och sen drog jag på lite vikt och rev av 3x12 med 3x20 vadpress mellan varje sett. integrerat lixom. epic. sen uppsteg, benpress och tillsist omvända lårcurls. svider gott.

Det finns så sköna människor på gymmt, gillar att studera dem. Exempel.1: "Snyggebruden"
Solbränd i februari, blonderat hår och en läcker trajbaltatuering med nalle phu integrerat i mönstret... ouch! rikigt snyggt på sunny beach! Tränar som en karl och hade säkert tagit mig i armbrytning vilken dag som helst, dock inget fel med det.

Blev ett hetspass på jobbet också. sprang som på ett aerobicspass hela dagen. fan, när blev det så mycket att göra plötsligt? och ingen som hjälper mig i kassan, alla andra var borta på annat kändes det som.

Den här låg innanför min dörr när jag kom hem. Kasper lever! och han vet hur man fyller ett vykort. helt galet vad han skriver, hoppas man får se honom nått när han kommer hem.

Fick även mitt rosa fina styrlager från tysklad idag, den dagen det monteras på hojen tillsammans med allt annat godis kommer bli en bra dag tror jag.

Ska sälja mitt gammla XTR/Hope kit och tog några säljande bilder på grejerna, vet inte om dom blev så säljande men ganska berättande hoppas jag.

Tänkte mig 6500:- för hela köret, all included utom kassett och kedja.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

5000 o en bra deal på s-epic så tar jag det :P

2011-02-10 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0