Helg

Ja så var det söndag igen, söndag kväll också. varför går helgerna så satans fort?

Fredagskvällen avslutades med ett trainerpass, 2 mysiga 20minutersintervaller för att bara vispa runt benen. Skulle igentligne ha kört dem i torsdags men jag hade ätit lite för lite under dagen och var helt slut i kroppen.

Lördagen började tidigt, mötte lite sköna typer kl 9 och satte av ut på vägarna. All andra hade crossar med tunnast möjliga dubbdäck, jag hade fetast möjligt MTB däck, jag fick slita som en gris. 3tim44min tog sin tull och det var svingött att få komma hem trots medvind och solsken från Arild och hem. Sällskapet sista biten var Viktor, en nybliven cyklist som kom direkt från mega-distanslöpning. kul kul. Snabbt hem och duscha och kränga gröt m honung på sen ner på stan med J. Lite tjej-shopping sen in på Koppi, Kaffe och macka. Obligatoriskt på lördagseftermiddagrna. love it.

Koppi har förutom riktigt gott kaffe, sjukt goda mackor, i lördags blev det med Aivar, lagrad prästost och tvärnöskinka. mmm

Senare på kvällen wokade vi massa gott och drack några Gin&Tonics. det var vi värda.


Före

Efter

Söndagen blev det latjolajbanscykling med lite kul folk, 2 tim nånting, pallar inte skriva om det, är så jävla trött, tvättat och hållit på hela kvällen. ska sova nu så jag pallar gymma i mogon

godnatt


Kommentarer
Postat av: Sätofta

Verkar som Johanna klara Gin och Tonic bättre än vad du gör eftersom hon uppenbarligen får bära dig på sin rygg, haha. Knepig bild den deär "efter"!!

2011-01-23 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0