Söndag

Dagen började härligt med sovmorgon. Klockan kvart i nio steg jag upp för att dricka ett glas A-fil medans jag bytte om till cykelbyxor och underställströja, ja det skulle ju köras spinning, då behöver man inte mer kläder, och så satans varmt det var i den lokalen och hur mycket vi fick stå upp hade bara skor varit att föredra. Men eftersom det var andra människor i lokalen behöll jag dem på. Det där med att stå upp nästan ett helt pass var något annorlunda för mig. kanske skulle göra ett pass i veckan till ståpass? framför allt i den där 3dje possitionen där man har rumpan bara någon cm över sadeln, kändes lite som att spurta, det gör man ju inte allt för ofta och inte fan är man bra på det. Iaf, jag saknade min golvfläkt, då jag dröp av svett efter ca50 min vispandes med benen och sen var q-faktorn på en spinning hoj så jävla bred så jag kommer nog ha träningsvärk på insidan av knäna i morgon, fett! Annars kändes det bra, och eftersom det ingår i gymkortet kan man gott dra ett spinningpass på söndagmorgonen om det nu ska vara så satans kladdigt ute. japp!

Powerwalkade hem och gjorde smoothie av resterande fruktsalladen och bara njöt i soffan några timmar, börjar mer och mer älska söndagar.

vi raidade ICA OJ på allt dom hade i grönsaksväg. vad kan man gör av allt det här smarriga?

Tapenade kyckling med improviserad Ratatouile och CousCous. mmm Sen kollade vi på The Social Network och kung Trent Reznor gjort musiken till. rätt bra rulle. Värdig en söndag.

Charles&Anne hade tillsammans med Mikkel Borg Bergsö gjort den här helt sinnesjuka ölen, wow wow, man måste få unna sig något gott ibland och i helgen blev det den här. Be ditt lokala systembolag att plocka hem den här från Brill, det ska jag göra.

Summering av veckan:
Måndag: Gym + 2x20 på trainern
Tisdag: Gym + 4x4 på trainern
Onsdag: Gym
Torsdag:Gym + 2x20 på trainern
fredag: Gym
Lördag 3 tim cykel ute
Söndag Spinning

Vikt 16/1 2011: 81.9kg. alltså en viktminskning på 3hg, great.

ny vecka i morgon. buss på! godnatt

Kommentarer
Postat av: snarkus

inte illa med sju träningsdagar på en vecka! ska lääääätt beställa koppiölen asap.

2011-01-16 @ 23:55:06
URL: http://blog.sparkus.se
Postat av: Linda

hjälp, kallar du kvart i nio för sovmorgon!? :P Men duktig du är, hänger Johanna på eller sitter hon hemma och latar sig istället? :D

2011-01-17 @ 08:05:45
URL: http://livinis.blogg.se/
Postat av: GammelGäddan

I den takten kommer du va stålmannen om nån månad.. ser ut som jag får utöka mina trainer-pass. :S

2011-01-17 @ 09:57:27
URL: http://www.lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Micke

Linda: Gissa en gång :) sängen ska också hållas varm, viktigt jobb!

2011-01-17 @ 10:21:17
URL: http://multivitamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ja sängen får fan inte kallna ;) Förresten, inget gym i torsdags väl? Då låg du ju kvar hos mig :D

2011-01-17 @ 11:37:17
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Linda

OOhja, det är inte bara och bara att hålla sängen varm ;D

2011-01-17 @ 18:49:58
URL: http://livinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0